Штрих-код |
Штриховий код – це ідентифікатор товару, призначений для забезпечення можливості машинного зчитування інформації, закладеної в послідовних чорних і білих смугах. Інформація, що міститься в коді, може бути надрукована у виді, що читається під кодом (розшифровка). Штрихові коди використовуються в торгівлі, складському обліку, бібліотечній справі, охоронних системах, поштовій справі, складальному виробництві, обробці документів, тощо. У світовій практиці торгівлі прийняте використання штрих-кодів стандарту EAN для маркування товарів. ISSN використовується для виготовлення штрих-коду EAN-13, призначеного для комерційної діяльності у всьому світі. Основними перевагами використання штрих-кодів є те, що вони економлять час, виключають необхідність вручну зчитувати відповіді та записувати їх, а також дозволяють уникнути помилки при введені даних. Для зчитування штрих-кодів використовуються спеціальні прилади, названі сканерами штрихових кодів. Сканер засвічує штрих-код своїм освітлювачем і зчитує отриману картинку. Для забезпечення швидкого сканування штрих-коду під час продажу чи обліку видань їх розміщують на першій або останній сторінці обкладинки. Поради по розробці штрих-кодівФактори, які визначають спосіб розробки та розташування штрих-кодів, - це зручність у користуванні та економія місця. Місце розташування штрих-кодової позначки на друкованих виданнях залежить від виду друкованої продукції. Для досягнення найкращих результатів потрібно дотримуватись наведених вказівок: • розміщуйте штрих-код у нижньому лівому куті першої сторінки обкладинки, біля корінця; • не розташовуйте штрих-код на згині і ближче, ніж 8 мм або дальше, ніж 102 мм від будь-якого краю друкованого видання; • штрих-код повинен бути розміщений так, щоб його можна було легко побачити та відсканувати. |
Поділись корисною інформацією з іншими!
Розмісти кнопку на своєму сайті!